У людської пам`яти назавжди збережеться трагична дата 24.02.22. Але сьогодні - річниця початку повномасштабного вторгнення країни-агресора на територію України. З цієї нагоди викладачі кафедри мікробіології, вірусології та імунології провели виховні години зі здобувачами вищої освіти, зокрема, куруємих груп. Так, доцентка Ольга Ганчо зустрилася зі студентами 1 групи нтн 5 курсу мед. факультету № 2, де вона є куратором. На початку зустрічі вшанували загиблих героїв хвилиною мовчання. Головне питання, що обговорювалося, було таким: «Мій внесок у наближення перемоги». Спочатку викладачка розповіла про власний внесок щодо підтримки військових та досягнення кафедри, що були відзначені медаллю «За гідність та патріотизм». Потім студенти розповіли про власну активну волонтерську діяльність. Також кураторка нагадала про захист населення в зоні військових дій та подарувала відповідний буклет. Наприкінці обговорили, як військовий стан вплинув на навчальний процес та якість отриманих знань.
The tragic date of 02/24/22 will forever remain in human memory. But today is the anniversary of the beginning of the full-scale invasion of the aggressor country into the territory of Ukraine. On this occasion, the teachers of the Department of Microbiology, Virology and Immunology held educational hours with higher education students, in particular, the curated groups. So, Associate Professor Olga Gancho met with students of the 1st group of the 5th year of the medical faculty No. 2, where she is the curator. At the beginning of the meeting, the fallen heroes were honored with a minute of silence. The main issue discussed was: "My contribution to the approach of victory." First, the teacher spoke about her own contribution to supporting the military and the achievements of the department, which were awarded the medal "For Dignity and Patriotism." Then the students spoke about their own active volunteer activities. The curator also reminded about the protection of the population in the war zone and presented a relevant booklet. At the end, they discussed how martial law affected the educational process and the quality of knowledge gained.